Wedding Planner – tajemniczy człowiek od.. no właśnie od czego ?

W skrócie najlepiej powiedzieć, że od wszystkiego! I zaraz Ci powiem dlaczego tak myślę.

Wedding Planner to organizator, który zaplanuje całe przedsięwzięcie, dobierze najlepszych usługodawców, pojedzie i sprawdzi lokalizacje, wynegocjuje najlepsze warunki, podniesienie na duchu gdy trzeba i skoordynuje działania w Dniu Ślubu.

Niezły miszmasz myślisz pewnie. I całkiem sporo w tym racji.

To taki zawód, który łączy wiele różnych obszarów na co dzień. Zazwyczaj w pracy wykonuje się pracę w ramach jednego zawodu. Dla Wedding Plannera tych zawodów wyliczyłam aż 7 i każdy z nich jest tak samo istotny ! O jakich mowa ? Spójrz !

  1. Logistyka –ślub to ogromny projekt, który wymaga czasu i poświecenia dlatego planuję cały proces organizacji ślubu i wesela w najdrobniejszych szczegółach: kto, gdzie, kiedy, o której, z kim – logistyka pełną parą ! Plany, projekty, harmonogramy, zmiany i ciągłe aktualizacje to chleb powszedni.
  2. Ekonomia – zarządzam budżetem Młodej Pary, tworzę kosztorysy, oferty, kalkulacje, bazy- innymi słowy prawdziwe Excelove.
  3. Psychologia – praca Wedding Plannerki to relacje i praca na emocjach a więc słucham, rozmawiam, opiekuję się Twoimi i Waszymi emocjami podczas organizacji, przygotowań jak i podczas Waszego Dnia – wszystkie emocje są w życiu tak samo istotne tylko trzeba nimi się odpowiednio zaopiekować by szczęśliwie zaczynać i kończyć każdy dzień.
  4. Prawo – przeglądam wszystkie umowy, sprawdzam zapisy, negocjuję, czasem tworzę nowe, wszystko po to byś Ty miała spokojną głowę i nie musiała martwić się o tak zwane papierki.
  5. Marketing – czyli moja codzienna praca tutaj z Tobą. Instagram, Facebook, strona www, blog, spotkania- to zdecydowanie wizytówka mojej firmy nad którą codziennie spędzam sporo czasu.
  6. Praca fizyczna – przenoszę, dźwigam, jeżdżę, biegam, układam głównie podczas Koordynacji kiedy to trzeba być w wielu miejscach jednocześnie.
  7. HR – wyszukuję firmy, z którymi współpracuję, rozmawiam z usługodawcami, spotykam, łączę w grupy i negocjuję to namiastka zarządzania zasobami ludzkimi na co dzień.

Taki tam drobny multitasking😆

Dlatego Wedding Plannerka często nazywana jest Człowiekiem do Zadań Specjalnych. Wcale się nie dziwię i absolutnie się pod tym podpisuję !